نینشی 38 ساله به 40% آرا که برابر با 72 هزار رأی میباشد دست یافت که با در این انتخابات از یکی از شخصیتهای قدیمی محافظهکار که دارای شخصیتی رسانهای و شانس زیاد برای پیروزی بود پیشی گرفت
خبرگزاری فرانسه گفت: نینشی در تبلیغات انتخابی خود بر اینترنت متکی بود و از طریق صفحهی شخصی خود در تویتر و با فرستادن نامههای کوتاه به افراد و فرستادن نامه در سایتهای یوتیوب و فیسبوک برای برنامههای خود تبلیغات میکرد. و برنامهی انتخاباتی خود را مناسب گوشیهای آیفون نیز تهیه کرده بود و افراد میتوانستند آنرا روی گوشیهای آیفون خود دانلود کنند .
کتابهای تبلیغاتی وی به ده زبان ترجمه شده بود و در میان مهاجران کانادا در بزرگترین شهر نفتی این کشور دارای حمایت زیادی بود .
از سوی دیگر نینشی تبلیغات قدیمی و مرسوم را برداشت و شیوهی خرج کردن شهرداری را مورد انتقاد قرار داد، همچنین از موارد تبلیغات انتخاباتی خود مخالفت با بودجهی زیاد پلیس شهر کالگاری بود